Vincenzo and Luciano are two friend that share an existance sorrounded by rock music. On their way back from a summer holiday, Vincenzo starys over in Rome to attend a festival of japanese music and culture that initiates him into the postmodern spectacle of "ELECTRONIC GRANITE" inspired by Japanese transcendency, Japan being the land of pleasure and courage. Luciano enthusiasstically joins him in this new purpose but with everything centred around the spectacle, strange and unforseen things being to happen.