Zorg lives in a strange hut on the beach. He has experienced everything. people and life have disappointed him.
Betty is ten years younger that he is. She still has her illusions, she wants to life, to experience everything. Thanks to her, Zorg awakens form his apathy. Here a love story begins. A love story full of emotion, pain, laugther and tragedy.