"The Panthers" are a group of thieves that attempt a robbery which they have prepared in length but wich is frustrated. After twenty years they meet again. One of them is preparing to export ill-gotten funds to Yugoslavia. To put the plan into action, they form a family of which Tiberio is a member. However, he realizes that in addition to exporting money, something else is afoot.