The famous rock group "Zenith" fail with their new songs. Zenith is the group leader and despite the failure he insists on the traditional concept of "rock and roll".
They don't give up and thanks to a loan, they buy new material and instruments for their studio "Black Mary". Seva, Anja, Sivi, Ej., Tucak, Gandi, Falstaf and Zozon (members of "Zenith") trust theur leader, his carisma and talent to recuperate the last success. But Zenith dies. Seva is now the new leader. Which line will they now follow?