Baton Rouge tells the story of three characters united by the same ambition: money. Isabel Harris, a mature, beautiful and rich woman, suffers from nightmares, her life is a constant fraud, only her intelligence and need for affection allow her to survive her obsession. Antonio, a young 27 years old man, has grown up in a neighborhood, thinks he is a know-all, has always managed to make the best of fortunate moments life has given him. He gives all his love to his little brother who he adores. For Antonio his encounter with Isabel is the great opportunity he has always awaited. He does not mind being a gigolo if it means getting enigh money to keep his promise and travel with his brother to "Baton Rouge", the land where they believe life goes by at the rhythm of jazz. Destiny or coincidence makes him find the head in the character of Ana Alonso, a cold and calculating 28 years old psychiatrist who, regardless of good and bad, tries curing Isabel of her nightmares, as well as being capable of risking her life to become rich.
Antonio and Ana plan the perfect crime. A crime which would accuse Isabel and bring them fortune.