Jacques Tourneur
A gang of bank thieves is arrested by the police. Its members are sent to different prisons. This flm describres the life inside these prisons. It was produced in collaboration ith the Deparment of Justice and with the participation of Home S. Cummings (General Attorney) and James V. Bennet (Director of the Federal Prison Office).