Jacques Tourneur
It is said that a submerged city exists off the extreme western coast of England, near Cornwall. During the very low tide of the equinox, two men and a woman are trapped, by accident, in a kind of tunnel which leads to the submerged city, which leads is governed by a man similar to Captain Nemo. The protagonists have exactly three hours to get back to the surface before the tide begins to rise again.