Theives rob a bank and, on being followed by the police, leave the money in the hostel were Bruno di Toro lives, who looks for it until he finds it before going in search of his ex-wife with whom his relationship has deteriorated due to problems. He is unable to convince her that he has done a good business and, by reading the newspapers, finds out that the notes were numerically controlled. He gets in touch iwth a friend who has contacts in the underworld but the thieves are after him and threatening his family. Bruno has lost control.