Delicia is a young girl who is as beautiful as she is humble and as suggestive as she is honest. She works in a cooling chamber and her boyfriend is Antonio Aicardi, a youung painter. One morning, she is crossing the open road which takes her to work when she is violently attacked and raped by Humberto, a rough labourer who has earned the nickname "El macho" from his friends. He is a savage, cruel and crutal individual. Humebrto keeps on annoying her, obssesed by her physical charms. Delicia's predicament doesn't seem to have an answer. She is about to tell antonio what has happened whilts she is posing in the nude for him, but doesn't have the courage. Once again on her way to work, Delicia is abducted by Humberto in a refrigerated van which takes her to the Riachuelo neighbourhood where, as though she were a piece of meat, he offers her to the highest bidder.