The scene is set in huge brothel situated in the outskirts of Caracas. The throne of this kingdom of prostitution is occupied by "La Garza", who lives under the protection of Dimas, pimp and professional in delinquency. Dimas has taken over as favourite in place of Tobias who is now in prison due to a first class "chivatazo" (denunciation). Business has benefited from the change and Dimas is progressively gaining power, until one day a relatively young boy appears who is apparently a genius. The boy's name is jairo. His arrival causes an upheaval in the dark world of "El Pez que fuma".