Bogotá is a city which has grown out of all proportion. It has five million inhabitants, many of whom live packed into overpopulated suburbs. In these societies, crammed full by the migratory flow of farmers dispossessed of their land, the family unit doesn't exist due to its being aubjected to urban aggressivity. Children break their relationships with their families and swarm around the streets in the area; these children are known as "gamines" and the groups which they form, "galladas". In order to survive, they organize bands and gangs who dedicate themselves to begging, theiving ans prostitution. This film is structured in blocks which ilustrate important memoments in the daily existence of a "gamín" and chich follow the logical evolution of these children who, as they grow up, abandon their adolescent status to become antisocial adults. This film talks about all of these things and treats them with lucidity and tenderness.