Two men and two women, unemployed vagrants. The first is poor but drives a Buick, symbol of the bourgeois medium to which his compice belongs. With an end to blackmailing his unvle's lover, the young bourgeois boy takes photograohs of he nude on the beach. When this plan fails, they decice to try the same thing on the firl which the young boy is in love with. the situation underlines their misery, as much on one side as on the other. the film combines a strong dose of eroticism with a cinematographic style which recalls that of the Nouvelle Vague.