This first Jamaican feature film describes the journey of a young farmer boy, Ivan, who goes to the city with the intention of becoming famous in the world of pop music, and who ends up discovering that corruption is everywhere, not only in the record-making industry but that it also dominates religion, the police force, marihuana dealers, personal relationships.... The film, which is interpreted by Jamaican pop singers (in particular Jimmy Cliff), also describes the new Jamaican way of life born from the Rastafari culture, its religion, music and philosophy.