An honest bank worker is being blackmailed by two policemen. Years ago he worked as a pimp and a thief and was imprisoned for robbery in the Maria Islands prison. The man searches for a legal solution to his problem but can't find one and ends up having to return to his old job in the underworld, where he now works under police protection.