Wilma, daugther-in-law to Joseph P. Kotcher, a man of seventy-two years, contracts Erica Herzenstiel as a nanny for her one year old son. Wilma fires her when Kotcher tells that Erica is having sexual relationships with her boyfriend when she should be looking after the child. Kotcher feels guilty about what happened and asks the now pregnant Erica to move in with him until the baby is born. Kotcher's sense of responsibility resists Erica's bad temper and disagreeable nature. Nevertheless, when the baby is born, Erica secretly packs her bags and leaves, leaving him totally alone.