Krishna, a 10-year-old boy, abandoned by the circus in which he worked, arrives in Bombay, with the dream of earning 500 rupees for his mother in his village. Once in the city, he is surrounded by madness and noise: police, brothels, traffic, lunatics, intermediaries, flesh and drug traffickers. film sabout impossible fantasies all over the place, children like him surviving and succumbing to the city hunger.
Krischna begins to work on the lowest rung in the street hierarchy, becoming a "Chaipau" or One Who Serves Tea and Bread. Whilst working, he meets people who will change his life. Chillum, a happy 25-year-old street veteran who sells drugs for Baba: the fickle and hard boss from the toughest area. Baba lives with Reckba, a strong and lively prostitute and her 8-year-old daugther, Manju.
Salasaal, or gentle child, a 16-year-old Nepalese girl, appears into this community brought by force to Bombay to be sold as a virgin prostitute. Without wating to, Chaipau acts as go-between in their lives until they are united in climatic and unexpected ending.