A spotty boy is walking around the streets of the city. A middle-aged taxi driver is cleaning his car. A young jurist is sitting the entrance exam to become a lawyer. The boy watches the taxi rank, goes into a photographic studio and asks the firl to enlarge a photograph of a girl dressed for her first communion. Later the boy drinks a coffee in a bat. In the same bar, at the same time, the young jurist who has passed his exam, is telling the details to his girlfriend. The taxi driver drives around the city looking for clients. He stops in front of a hotel. The spotty boy gets nito the car and tells the driver to to go towards the outskirts of the city. There, by a river bank, the boy kills the taxi driver.