Pantarej, the main character in the film, has been addicted to drugs for years. He rejects his family's lifestyle in which everybody only worries about their own lives. His father has an aquarium full os small fish which is his passion whilst his brother is trying any way possible to ensure himself a comfortable future. Through Pantarej and Zito, his friend, we learn about the structures and mechanism of narcodependences. The discoteque scenes and conversations with dealers are starting. At the same time as the film is becoming more intense, the boys craving also intensifies the drama. Pantarej robs a large quantity of narcotics and hallucinogenics from the armoured vault in hospital.