This is the story of a young lad, Equiz, qho has seen everything without being anywhere; of his friend Taxi, an ex-rocker that has become a taxi driven, driven crazy by the city and by the lose of his girlfriend; and of Evax, a figther and a messenger with a very hard demeanor who dreams of great business deals while she lives of petty theft.