The film's two independent female characters, the Vampire, Marie, and the free-lance sports photographer Ariel, roam the streets and down-town clubs of Manhattan. Marie wants Ariel to take her a picture. There is something strangely similar in Marie's longings and Ariel's mortal feelings of estrangement. The Vampire's own fear of discovery drives ariel out from behind her camera.
Times Square, the Variety Cinema, and Central park have replaced the remote and forbidding landscape of Dracula's Castle. Freed from the Victorianism of Stoker's dracula, the Vampire Marie's eternal thirst is driven by a desire to be recognized in the modern world. The mythic Vampire's invisibility and its so called "perverse" sexuality are played out in a story of obsession and transformation.
By change, Ariel's mysterious photograph of the Vampire appears all over New York City in a popular ad campaign for the new perfume, Starvation. The photographer's fascination with the wnigmatic image of marie drawa her into a world where her daytime realities loose their meaning. and, eventually, Ariel's obsession gives way to fulfillment.