ELOY DE LA IGLESIA
Antonio and José share the same social and unemployment problems. José is in love with Rosario, Antonio's sister, who falls pregnant. The problem is equally worrying for the three of them, so the good friends look for a solution together. Having finally found the money for an abortion, the three find themselves caught up in a highly complicated situation when they get involved with the underworld.