ELOY DE LA IGLESIA
Oscar, a boxing promoter, totally dominates the sporting lives and will of two young champions, Miguel and José. The two boxers are good friends, but Oscar succeeds in making them fight against each other when Miguel states that he is going to marry Elena, a young woman under Oscar's protection and with whom he is in love. Miguel loses the fight with José, but Elena stands by him and it is Young Miranda, Miguel's trainer, who takes vengeance.