ELOY DE LA IGLESIA
Paco is the son of Civil Guard commanding officer Evaristo Torrecuadrada and Urko, his schoolfriend, is the son of the Basque nationalist leader Martín Aramendía. The two boys are drug addicts who deal to get their dose and end up committing a crime. Their parents have to put their political differences to one side in view of the severity of the problem that affects them both.