ELOY DE LA IGLESIA
Miguel is a conservative priest who is disturbed by the thoughts and desires caused by the presence of Irene, a member of his congregation from whom he usually takes confession. He tries to remedy the situation by leaving the parish, but, when he finally gives in to the Irene's love for him, she takes a cruel decision.