ELOY DE LA IGLESIA
Marta lives in the flat below Julia. She is left alone for a few days when her husband Carlos goes off on a trip, and starts hearing strange noises coming from upstairs. She starts imagining a gruesome story which she tells to Ricard, a sculptor who lives in the basement, and who owns the whole house. Marta's suspicions grow wilder, but are nothing like as bad as the truth.