ELOY DE LA IGLESIA
When Cristina manages to become pregnant after years of no success, she is scared by a dog and loses the baby. Later, she comes to care so much for a similar kind of dog that her marriage is in danger of breaking up. About to have another child, Cristina leaves her husband and takes off with only the dog for company.