ELOY DE LA IGLESIA
Eduardo, a homosexual from a rich family, meets Miguel, a boy with a poor background who is Carmen's boyfriend and lover to Rosa, a married woman. Eduardo makes friends with Miguel, whom he protects and showers with gifts, but never dares to tell him his true feelings. When he finally does so, Miguel rejects and leaves him.