ELOY DE LA IGLESIA
Paco is a bank employee is affected by the atmosphere of insecurity in the city caused by the proliferation of hold-ups and robberies. Paco and his family do the same as several of their neighbours: they hole up inside their house and develop mechanisms of self-defence, such as reinforced doors, an anti-theft alarm in the car, armed guards at night... Sometimes, these systems are more dangerous than the fear itself, creating tragicomical situations.