ELOY DE LA IGLESIA
Elisa is in the process of trying to break off her relationship with her protector, Oscar, when she accidentally finds herself involved in a murder scene. Miguel, the murderer, obliges her to help him get rid of the body of the woman he says was his wife. Elisa agrees and becomes increasingly involved with Miguel until, after having spent the night together, he is found dead. It is Miguel's wife, who wasn't really dead, who tells Elisa the truth.