ELOY DE LA IGLESIA
José Manuel Gómez, known as "El Jaro", is the leader of a group of juvenile delinquents who spend their time doing small-time robberies and muggings. "El Jaro" falls in love with Toñi, the sister of one of his mates and a drug addict. He carries out a series of hold-ups for her. He is arrested several times, although he always manages to escape, but his luck changes just when his son is about to come into the world.