The Munich archive has hoped for years to reconstruct the original version of this famous film. The recent discovery of the only tinted nitrate print of this classic of European cinema known to exist, in Milan by the Search for Lost Films team, has led to its submission for LUMIERE funding, which will provide a unique chance to recapture the original colours of this silent classic. The Milan print, with Italian flash titles, displays the film's rich original tinting scheme, using, green, blue, rose, orange, and yellow. (The Lumière Project. The European Film Archives at the Crossroads)