16-year-old Martin's mother falls out of a window and dies shortly after a bitter argument with the boy's father, Arturo. Police investigations take it for granted that she committed suicide. Martin meets Africa, a neighbour the same age as himself, who tells him a secret: Arturo has been seeing her mother for some time. Knowing this, Martin, who feels increasingly hostile towards his father, starts suspecting that he was probably responsible for his mother's death, and decides to kill him. Africa encourages the idea and, while discovering their first love, passion and sex, they plan the perfect crime.