Although Victor wants to be a film star, he has to make a living while waiting for his big break and starts working as an erotic phone contact. His first client is Ricardo, a plastic surgeon. The appearance of a mysterious woman called Amanda, as attractive as she is fickle, makes Victor's life that bit more complicated. Finally, his representative, Angela, lands him the leading part in an American film to be shot in Spain, while Amanda contrives a meeting between Victor and Ricardo, and sets a trap for both of them.