Trini and La Niña are the same age, 20, and have the same uncomplicated way of going about things: they simply go ahead and do them. The two girls also share the fact that neither of them have a mother. During their voyage, they share everything, even Olaf, a Russian who doesn't know a word of Spanish, and with whom La Niña has an affair. They have a mutual let down: Mariló. La Niña finds love and loses it, finds her mother and loses her again, but also finds a friend, Trini, whom she is certainly not about to lose.