A man called Salerno dies in a film theatre and his orphaned daughter, Telma, decides to find out what lay behind the relationship between her father and a shady weightlifter called Smith. The investigation of the mystery is put into the professional hands of Walensky, Smith's old friend. The appearance of Carmen, with whom Smith and Walensky had both been involved, causes an about-turn in the action. Carmen's revelation of a secret triggers the passion in the other two characters.