Victor comes home and finds his wife, Virginia, dead on the bed. Next to her is a young boy called Martin, who tells Victor that Virginia died in his arms. In order not to tarnish Virginia's good name and avoid a scandal, they decide to put out a false version of the facts. But things don't go exactly as planned, as they get mixed up with a plot hatched by Pam.