A taxi driver called Antonio decides to make the most of a winter Sunday to visit a remote beach with his family. While they are looking for mollusks, his youngest daughter sees a black man burying another man of the same race, and runs to tell her parents. The man, Ombasi, sets off after after the girl asking for help in his language, but Antonio doesn't understand him and thinks his family is in danger. A series of circumstances oblige them to spend the night together on the beach. The next morning, the aggressivity explodes, with disastrous results for everyone involved.