TOD BROWNING
Renfield, a British estate agent, arrives at a sinister castle in Transylvania to close the sale of an English country house to Count Dracula. The count is a vampire who makes Renfield his slave after having sucked his blood. They move to London, where Dracula wreaks havoc at night. The family of Mina, a young girl who is about to fall under the Count's spell, hires a Dutch scientist called Van Helsing, an expert in vampires, to help them.