TOD BROWNING
Gunner Smith is a skyscraper riveter and irrepressible ladies' man, who doesn't hesitate to flip silver dollars at the heels of women who appeal to him. His most solid relationship, however, is with his coworker Bucker Reilly, who falls for Gunner's sweetheart, Mary. Mary and Bucker get married, but she nonetheless agrees to spend a weekend with Gunner. Furious, Bucker arranges for Gunner to have a high-rise accident.