TOD BROWNING
Thanks to a plot hatched with her lover, Hercules the strong man, Cleopatra accepts to marry Hans, a circus midget, in order to poison him for his fortune Hans' friends comprise a group of freaks with different deformities or mutilations. During the wedding party, the freaks want to adopt Cleopatra as "one of them", but she offends them and they take revenge, thereby spoiling her plans.