TOD BROWNING
Boxer Kid Mason loses both a fight and his wife, who leaves for Hollywood to try and become an actress. However, under the guidance of his trainer George Regan, Kid eventually becomes a champion. On seeing this, Rose convinces the naive boxer to take her back, but what he doesn't know is that she has a theatre producer as a lover.