TOD BROWNING
Irene, the orphan of rich aristocrat, Karel Borotyn, is being bothered by vampires. Her father was killed only a short time ago in a manner that left no doubts whatsoever: with a bloodless body and two teeth marks on his neck. Inspector Neumann and professor Zelin investigate the case, but they have to hurry, because a female vampire is trying to take posession of the girl.