TOD BROWNING
Fanny, a girl from a small mid-west village, sacrifices part of her youth so that her brother, Theodore, can study the violin in Europe. When the brother gets married to a chorus girl in Dresden, and their mother dies of sorrow, Fanny decides to live her own life, gets a job in a department store and has to choose between two suitors.