TOD BROWNING
A pair of crooks, Connie and "Fingers" O'Dell hide out in an apartment, pursued by "Cobra" Collins, who wants a cut of the loot from a bank robbery. They befriend a toddler who lives next door, not knowing his father is a policeman. The officer is critically wounded in a gun battle that ends in Cobra's death, but the couple redeem themselves by saving the cop's life.