Newlywed Katrina makes some sauerkraut as a surprise for her husband, Frenchy. They leave on holiday and forget the dish in a cupboard. Coming home before his wife, Frenchy is met at the door with a terrible stench. On going out to sharpen a knife, his nosey neighbours accuse him of having murdered someone and leaving the body to rot. Soon the police, the coroner and the undertaker arrive.