An international criminal who pretends to be a Count called Kottschkojff robs the sacred jewels from a Hindu temple and gives them to widow Marrimore, his love of the moment. The widow loses the gems at a dance where they are found by Alonzo, another of her suitors. The Hindu priests, who are on the trail of the lost treasure, kidnap the widow and Alonzo has to find a way of rescuing her.