TOD BROWNING
Paul Porter goes home to his native village where he meets an old friend called Holt Langdon, a cashier at the local bank with money problems. Paul decides to help him by robbing the bank. Once inside the building, he finds the body of Holt, who has obviously committed suicide, and decides to make it look as though he died defending the bank against the thieves.