TOD BROWNING
Writer Spencer Lee is mysteriously murdered in Calcutta and the authorities turn for help to Madame Rosalie La Grange, a famous medium. At one of her seances, Wales, Lee's best friend, dies just as he is about to reveal the murderer's name.