TOD BROWNING
A midget called Tweedledee, a strong-man called Hercules and a ventriloquist whose identity is psychotically confused with that of his dummy, earn their living in the stalls at the funfair. Seething with rage at being trapped in a child's body, Tweedledee enlists the other two, both truly childlike and easily controlled, in a campaign of criminal retribution against the "normal" world.