TOD BROWNING
Sylvia Donovan, Roy Donovan, and Count Donelli are international crooks who come to the United States to swindle high society with a mechanical chess player. While Sylvia falls in love with Dick Longworth, one of their intended victims, she learns that Roy is actually her brother and that Donelli is Bill Hawkes, who murdered her father.